گوسفندان گرگ صفت
گوسفندان گرگ صفت



نظرات شما عزیزان:

باران عشق
ساعت12:29---27 بهمن 1395
نه ولی گوشش میدم
افرررین


باران عشق
ساعت11:58---20 آذر 1395
سلام ....خوبی نمیدونم اصلا دیگه میایی تو دنیای مجازی یا نه ولی من بعد از چند ماه اومدم خواستم سلامی کنم خدمتت ...دیگه فراموشمون کردیا
سلام هنوزم حجت دورولی میذاری وبت ؟؟


باران عشق...
ساعت7:25---2 اسفند 1393
سلام چه خبرا ؟

باران عشق....
ساعت19:38---13 بهمن 1393
گوسفندان گرگ صفت........؟

مهرزاد
ساعت16:39---10 بهمن 1393
او که می رود نمی فهمد...اما او که بدرقه می کند خوب می داند...

کاسه آب معجزه نمی کند...
سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتونمن چند ساله توی بلاگفا فعالیت میکنم و وبلاگ پربازدید و خوبی هم دارم ولی محدودیتهای بلاگفا و مشکلاتش باعث شده بیام سمت لوکس بلاگ و وب جدیدی رو راه اندازی کنم با دوستان جدید.اگه افتخار بدین همدیگرو لینک کنیم .منتظرتون هستم فعلا بای


reza
ساعت23:14---28 آذر 1393
رفیق روزهای قشنگم

زمستان هم رسید...

سردت شد خبرم کن تا برایت بسوزم


آشنای دوست داشتنی
ساعت8:16---23 آذر 1393
خیلی هم عاااالی
fadat


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مامان شایان